Streptokocker x2

Vilken dag! Båda barnen har streptokocker och de äter nu medicin för att bli friska. Så E har varit hemma hela dagen idag. C fick gå på hennes julfest som hon hade i skolan men direkt efter den så åkte vi till doktorn. Han kollade på de båda två och han tog tester och de visade att båda var sjuka.

Har varit en lång dag då jag fick jobba i 10 timmar eftersom att båda barnen var hemma. Vi har dock mest tagit det lugnt med filmtittande och vila.

Hoppas min värdmamma stannar hemma imorgon. Hon fick lov att gå till jobbet idag för hon hade något viktigt att skriva. Tydligen så måste hon göra det bra annars så finns risken att hon inte får behålla jobbet. Hon är fortfarande kvar på jobbet nu, så hon kanske hinner klart.

Nu ska jag kolla på julkalendrarna och sedan på Bonde söker fru. Nu så här till julen så slutar alla tv-program att gå. Vad ska jag nu titta på? :P

24 dagar kvar till Kalifornien :D

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback