Vinterland

Fick sovmorgon imorse och jag gick inte upp förens 8:45 vilket var väldigt skönt. Visste inte när min värdmamma skulle åka iväg och jobba så jag ställde klockan på vanlig tid men då var det alldeles tyst så jag låg och halvsov fram tills jag hörde att de var uppe :P

Nu har vi jättemycket snö här och vi har haft en riktigt rolig dag ute i snön. Vi gick ut på förmiddagen och var ute i 1 ½ timme. Vi grävde en tunnel och sprang runt i snön och hade skoj! Vi kom in och min värdmamma gjorde lunch och efter det så åkte hon till biblioteket för att jobba. Jag och barnen läste böcker och sen så spelade vi det spelet som E fick av mig i julklapp. Vi gjorde också ett trollspö med ett magi-kit som E hade fått i julklapp. Vi gjorde små kristaller av något slag och sedan hällde i de i ett plaströr som sedan blev ett trollspö :P Lite svårt att förklara. Min värdmamma kom hem och jag gick upp på mitt rum för att lägga mig i min säng och jag slumrade till i 20 minuter vilket var väldigt skönt. Vi åt middag och nu sitter jag här och är hur mätt som helst. Fick så mycket mat, haha!

Nu ska jag titta på lite tv-program :) Här kommer en bild på min cheesecake som jag fick igår. Blir ni sugna?


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback