14 dagar kvar..

Idag är det 2 veckor kvar tills jag lämnar Sverige. Lite konstigt känns det, men det ska samtidigt bli så roligt. Jag ser det här som mitt livs äventyr för jag vet att jag antagligen inte kommer att göra något liknande igen i mitt liv. Jag ser fram emot att träffa de tre tjejer som jag ska flyga med från Arlanda och en till svensk tjej som hoppar på flyget från Frankfurt. Att sedan få träffa värdfamiljen och de tjejerna som jag har kommit i kontakt med som bor i närheten där min värdfamilj bor kommer bli fantastiskt roligt.

Nervositeten har inte kommit än och jag tror att det beror på att jag känner en sådan glädje över att träffa alla i USA. Jag är superglad för att jag slipper flyga själv, utan att jag har någon att prata med :)

Den här veckan ska jag börja med packningen, köpa allt som jag behöver ha med mig och sedan planera mina två avskedsmiddagar. Det kommer att bli läskigt att lämna alla här hemma i Sverige, men jag vet att de kommer att finnas kvar den dagen jag kommer hem igen.


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback