5 dagar kvar..

Tiden går så snabbt, snart sitter jag på flyget på väg till New York City och säkert undrar: "Vad är det jag håller på med?". Just nu vet jag att det är det här jag vill och ska göra! Att det bara är 5 dagar kvar känns väldigt konstigt och otroligt. Jag kan knappt tro att det är sant.

Jag har kommit ganska så långt med packningen, men jag har endast bara tagit fram det och inte lagt ner det i väskorna. Idag får vi se hur mycket jag hinner med, ska nämligen klippa mig och sen fotograferas på The Studio med min syster. Det ska bli riktigt kul! Kommer att bli ett fint minne att ta med till USA :)

Det pirrar i magen lite emellanåt och jag försöker att tänka positivt, som att säga till mig själv att: "Jag kommer inte att vara borta för evigt, utan jag kommer att komma tillbaka". Det blir samtidigt svårt när min familj säger hur tråkigt det är att jag ska åka, men att de samtidigt är glada att jag ska iväg. Men de vill bara mitt bästa!

Jag känner att jag måste åka iväg, något måste hända i mitt liv just nu. Självklart är jag lite rädd att de här hemma ska glömma bort mig, men samtidigt så vet jag att de inte kommer att göra det.

Livet är alldeles för kort för att vara osäker, man måste våga!

Johanna

Kommentarer
• Josefin

Det var bra skrivit att man måste våga :). Lycka till med allt :)

2010-02-10 @ 15:07:03
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
• Lisa

Åh jag blir så sugen på att åka när jag läser din blogg! jag undrar om du skulle kunna lägga om din aupair-video?, skulle vara jättekul att se på någon som helt säkert har lyckats :D Puss!

2010-02-10 @ 19:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback