Snödag

Idag hade inte E någon skola så det blev till att vara hemma med båda barnen hela dagen. Efter frukosten så gick vi ut i snön. Det var nollgradigt så snön var perfekt för att göra snöbollar med. Vi var ute i 1 ½ timme innan jag bestämde att vi skulle gå in.

Väl inne gjorde jag iordning lunch, eller jag värmde på gårdagens middag. Sen var det dags att hitta på något att göra. Barnen älskar att leka "mamma, pappa, barn-lekar" så det fick det bli. Självklart skulle jag vara barnet eftersom att jag då var tvungen att gå till skolan :P Jag var ganska så trött under förmiddagen så efter att barnen ätit lite så tittade vi på tv och jag kunde ta en kopp te.

Min värdmamma kom hem vid 16.00 och då var jag i princip ledig, men jag lekte med barnen ändå. Vi åt lax till middag och det var jättegott! Efter middagen har vi tittat på curling, Sverige mot Storbritannien, och till vår stora lycka så vann Sverige! :D Efter det var det skidor och då vann Sverige en guldmedalj! Jag är stolt svensk, haha.

Nu ska jag gå och sova. Imorgon är det ännu en jobbdag men jag tycker att det är kul. Speciellt när det inte är bråk. De testar mig och med det så lyssnar de inte alltid på vad jag säger. Det blir nog bättre om några dagar.

Mamma och pappa! Kan ni skypa på Söndag? Tror att jag kan klara det!!

Johanna

Kommentarer
• Katarina

Hej gumman!

Skönt att du trivs bra och att allt går bra.



kram Katarina

2010-02-25 @ 07:22:15
• Anonym

Hej Johanna klart att vi kan skypa på söndag.Längtar efter att se dig.Puss och Kram Mamma

2010-02-25 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback