Svenska pannkakor

Idag fick jag svenska pannkakor till frukost och det smakade som svenska också :) Riktigt gott var det! Hann också ta en dusch vilket var skönt. Idag är jag ledig (som alla andra helger), så jag tänkte ta bilen och se mig omkring. Först ska jag till banken med min värdpappa och fixa ett bankkonto, ska samla ihop alla papper som kan tänkas behövas för det :P Ska också bestämma med de andra svenska Au Pairerna vad vi ska göra imorgon. Jag skulle jättegärna vilja åka till shoppingcentret :)

Min värdmamma och barnen är ute och skottar uppfarten just nu. Det kom mer snö under natten, men jag hoppas att den försvinner snart. Min värdpappa är vid deras hus och kollar hur renoveringen går.

Uppdaterar mer senare!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback