100 % redo!

Men har inte packat till 100 % än, haha :P Det är bra att jag har hela dagen på mig imorgon för just nu känner jag mig för trött för att packa. Fick ett meddelande idag på facebook från min mamma där hon skrev: "Grattis på namndagen! Ses imorgon." Hur konstigt känns inte det!?

Idag har det varit en dag full av aktiviteter. E hade läsning på förmiddagen och C hade sin målning, så det blev till att hämta upp E lite senare än vanligt. Vi åkte hem och åt lunch och sen gick barnen upp på Es rum för att lyssna på en CD-bok. Jag satt då nere i soffan och andades ut :P Vid 14.00 åkte vi till mataffären för att inhandla ingredienser till kvällens middag som blev svenska köttbullar! De blev väldigt goda :) På eftermiddagen jobbade de lite i sina böcker och sen lekte de själva medans jag höll på med middagen.

Nu på kvällen har C hjälpt mig att bestämma vilka kläder som jag ska ha med mig till New York City. Hon är ju för rolig. Bestämde mig för ett plagg som hon valde, de andra fick åka in i garderoben igen :P

Ska fixa med en massa nu och sen ska jag sova. Jobbar faktiskt imorgon innan bussen går vid 18.30. Det kommer inte att bli något bloggande under de kommande dagarna så ni får vänta tills på Söndag, men jag tror att ni överlever! Jag ska i alla fall njuta av de här lediga dagarna med min familj och det ska bli superkul :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback