Helg, igen

Så var det Fredag igen, det är helt sjukt vad veckorna går fort!

Idag har jag hunnit med att tvätta alla kläder i min och barnens tvättkorgar, badat i poolen, haft "skola" med barnen och ett litet dansparty. Nu sitter de och tittar på tv medans middagen blir klar.

Jag vet inte än vad jag ska göra i helgen. Ska i alla fall hinna med gymmet och städning av mitt rum. Det är jobbigt när det blir så väldigt varmt så att man knappt kan vara ute. Men jag ska väl hitta på något!

Känner mig duktig som inte har handlat kläder på 2 veckor, haha! Ska hålla mig ifrån det tills jag åker till New York City nästa vecka. Då ska jag besöka den nya Forever 21-butiken på Times Square, den som har 4 våningar :) Är helt säker på att mina föräldrar och lillebror kommer att älska den :P

Johanna

Kommentarer
• Mamma

Den affären blir toppen spec.för pappa o Andreas.Ses snart PUSS Mamma

2010-07-17 @ 09:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback