Helgen

Jag har hunnit med en del den här helgen vilket känns bra :) Har bland annat gymmat, skypat med familjen hemma, suttit på Starbucks med en bok, badat, varit i shoppingcenter i Saratoga Springs och städat mitt rum. Nu sitter jag och kopierar över bilder till CD-skivor vilket går hur segt som helst :P

Om 4 dagar sätter jag mig på bussen till New York City där jag ska möta upp mina föräldrar och lillebror. Ni anar inte hur förväntansfull och glad jag är! Det ska bli så himla roligt att se de igen :) Måste börja fundera på vad jag ska packa med mig. Det kommer säkert att bli jättevarmt så tunna kläder är det som gäller!

I veckan blir det jobb som vanligt och jag planerar att åka till gymmet på Måndag- och Tisdagkväll. På Onsdag ska jag packa och sen på Torsdagen blir det först jobb och sen så åker jag. LÄNGTAR!!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback