Inte ensam

Sitter nu i mitt rum och är superglad över att min värdfamilj har kommit hem.

Hämtade upp de på flygplatsen, men de visste inte att jag skulle komma :P Så de blev väldigt överraskade och glada över att de inte skulle behöva ta en taxi. C var ledsen för att hon glömde en leksak som hon fått från Mc Donalds på flygplanet men sken upp som en sol när hon fick syn på mig :) Det var riktigt kul att se de igen. Förstå vad jag ska sakna de när jag åker hem till Sverige.

Jag hade förberett middag och då blev mina värdföräldrar ännu mer glada :) Fick ett par jättefina örhängen som de hade köpt åt mig där borta. Blev så glad!

Nu ska jag nog gå och sova. Imorgon blir det skype med familjen hemma i Sverige. God natt!

Johanna

Kommentarer
• Mathilda

Sa snallt av dig!

2010-07-11 @ 16:29:34
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/
• Georgfredrikke

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-09-09 @ 12:06:53
URL: http://georgfredrikke.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback