Jobbaholic

Vad skönt det är att ta en dusch efter en lång arbetsdag! För idag har det varit en lång dag. Jobbade lite extra eftersom mina värdföräldrar behövde jobba över idag. Min värdpappa har jour 12 dagar i sträck och kommer hem lite senare på kvällen, men är fortfarande tillgänglig om det är så att de behöver honom på sjukhuset. Min värdmamma jobbade på ett experiment som hon har hållt på med ett tag och hon lyckades få till det idag :)

Dagarna går rättså snabbt ändå. E har tennis två dagar i veckan och de andra tre dagarna har han läsning, plus en dag fiol. C har balett en dag i veckan och idag hade hon målning som hon ska fortsätta gå på varje vecka. Dagarna går ändå snabbare när solen skiner och vi kan bada i poolen, men som idag så var det regnigt och mulet mest hela dagen så det blev lite långtråkigt ett tag. Anledningen kan också ha varit att jag hade lite huvudvärk.

Så nu vet ni vad jag har gjort den senaste tiden, jobbat! :P

Imorgon har jag varit här i 5 månader! Tiden går så sjukt snabbt och om en vecka kommer mamma, pappa och lillebror hit :D Jag längtar sååå mycket!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback