Lugn Lördag

Vilken underbart skön dag det har varit idag. Har varit avslappnad hela tiden!

Sov till 9.30 ungefär men gick inte upp förens vid 10.15 :P Gick ner och åt frukost och vid 12.30 ungefär så begav jag mig till The Crossings med min bok. Var där i ett par timmar och njöt i solen innan jag åkte hem för att ta ett dopp i poolen. Simmade runt där ett tag och nu har jag tagit en dusch. Snart är det nog middag och efter det ska jag sätta mig i sängen och titta på en film.

Har hittat en jättebra sida där man kolla på film direkt i datorn. Fick tips om den under helgen i Silver Bay :P Så har nu skrivit en lista med filmer som jag vill se. Det är nämligen gratis den första månaden så jag planerar att avsluta medlemsskapet efter en månad, men annars så kostar det $9.

Hoppas att ni också hade en trevlig Lördag! :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback