Mycket gjort

Idag har jag hunnit med allt det som jag skulle göra.

Vaknade vid 9.30, så skönt att sova lite längre på morgonen. Åt frukost och åkte sedan iväg till Target för att framkalla foton. Efter det åkte jag till Crossgates Mall för att klippa mig. Det tog högst 10 minuter, haha! Frisören var riktigt snabb och det kändes som att hon bara klippte av håret och sen betalade jag :P Kostade 17 dollar så det var billigare än vad jag betalar i Sverige. Tror att jag klippte av 10 centimeter, så nu är det kort :)

Gick sedan på bio och såg Eclipse, mycket bra film. Var riktigt varm när jag kom hem vid 16.00 så jag tog ett dopp i poolen :) Så glad över att min värdfamilj har pool. Det är rena lyxen!

Nu sitter jag och tittar på tv och ska fixa lite glass, för det är jag riktigt sugen på :)

Johanna

Kommentarer
• Angelica

Wow helt sjukt billigt det var för dig att klippa dig. Jag har kollat runt lite hur mycket de tar i trakterna. Typ 50-60$ för att klippa sig och 35$ för att få det torkat olch stylat. Så fruktansvärt dyrt!



Har inte sett Eclipse än men hoppas att kunna göra det i helgen. Alla har sett den och blir tokig snart så jag går och ser den själv =)

//Angelica

2010-07-07 @ 17:08:10
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback