Semester!

Nu har min första semester börjat och det är inte ens min "riktiga", haha! Nu ska det njutas för fullt :) Har precis tagit en välbehövd dusch och ska nu börja med min to do-lista. Rätt mycket som jag ska hinna med samtidigt som jag ska hinna njuta av ett tomt hus. Min värdfamilj åker inte förens på Söndag, men det betyder ju inte att jag inte kan börja njuta redan nu!

Dagen har varit som vanligt idag men en äcklig grej hände. Barnen ville bada i poolen på eftermiddagen och jag skulle därför ta bort överdraget och hittar då en liten mullvad som ligger och flyter runt, död. Usch, och jag fick ju lov att fånga upp den i håven och slänga ut den i buskarna. Visste inte att de var så små, men tydligen är de ca 15 cm.

Nej, dags att tänka på annat!


Vadå för mycket rosa!? :P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback