Sovdags

Är klar med den första delen på min Silver Bay-läxa och har nu skrivit 3 av 5 sidor på andra delen. Men nu tror jag inte att jag orkar skriva så mycket mer utan jag går nog och sover istället.

Den här Fredagen har varit väldigt avslappnande. Låg vid poolen i ca 3 timmar under dagen och sen har jag jobbat med min läxa :P Imorgon kommer min värdfamilj hem och jag ska hämta upp de på flygplatsen vid 18.30. Ska bli skönt att de kommer hem, saknar de faktiskt. Speciellt på kvällen för det är lite läskigt/ensamt att sova själv i ett stort hus. Men nu är det bara en natt till.

Imorgon ska jag åka iväg på en liten utflykt. Tar med mig GPSen och ser vart den tar mig ;)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback