Uppdatering

Måndag: Mina föräldrar skulle hyra bil så jag och C åkte till hotellet för att hämta upp de och sedan till flygplatsen för att hämta upp bilen. Vi åkte till lekparken innan vi hämtade upp E från tennisen. Jag åkte hem med barnen för att fixa lunch och sen kom Hannah med sina värdbarn för att bada i poolen. Mina föräldrar och lillebror kom också förbi för att ta ett dopp :) På kvällen bjöd mina värdföräldrar på pizza och det var riktigt gott!

Tisdag: E hade läsning på förmiddagen så jag och C tog vår vanliga runda till biblioteket. Vi fick sällskap av mitt Sverige-besök :) När han var klar åkte vi hem för att äta lunch och sen tog jag C till baletten. Eftermiddagen spenderade vi alla vid poolen. På kvällen åkte jag och min familj till Albany Pump Station för middag, vilket var trevligt. Efter middagen åkte vi till Target och sedan till deras hotell.

Onsdag: E hade läsning och då var jag med C på målning. Efter att vi hade hämtat upp E så åkte vi hem för att äta lunch. Min familj kom på eftermiddagen och vi åkte då till Cohoes Falls. Det var inte lika mycket vatten där som det var när jag och min syster var där, men det var fint ändå. Vi avslutade dagen med att bada poolen och senare åt jag och min familj middag på en italiensk restaurang vilket var jättegott. Åt nog den godaste efterrätten någonsin som kallades chocolate dream, den bestod bara av choklad :)

Torsdag: Vi tog en utflykt till Howe Caverns som är en grotta ca 1 timme härifrån. Nere i grottan är det 52 F så man fick lov att ha en långärmad tröja. Vi fick en guidad tur som var väldigt bra och barnen älskar verkligen att vara där (de har varit där några gånger). Det var kul att göra en utflykt också till ett ställe där jag inte hade varit förut :P På eftermiddagen badade vi lite i poolen och på kvällen åt jag och min familj middag på Cheesecake Factory. Det blev pizza och sedan en cheesecake med äpplen, den smakade som äppelpaj :)

Idag Fredag blev jag ledig hela dagen för att mina värdföräldrar är hemma så de tyckte att jag skulle spendera hela dagen med min familj. Det tackar jag för! :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback