Vilken dag!

Under dagen har E haft sin läsning, jag och C var då till biblioteket i Clifton Park och sedan åkte vi till Starbucks haha :P Åkte hem för att äta lunch och C hade sedan balett. Vi kom hem från det och vi hade ett litet snack och jobb i deras böcker. E hade fiol vid 15.00 så vi åkte iväg för det. Slutade jobba vid 17 ungefär och satte mig då med min bok.

Dagen avslutades med att leka jaga ute på gräsmattan med barnen. Under de 15 minuterna var jag så himla glad och jag har verkligen de bästa värdbarnen någonsin! De är som mina småsyskon och vi har så kul tillsammans :) Ibland kan det vara jobbigt att ta hand om dem, men vi har definitivt fler roliga stunder än tråkiga.

Idag fick jag också en check på två veckors lön plus pengar som jag lagt ut på mat under veckan som jag var själv hemma. Så nu har jag tagit ut pengar till New York City. Kan inte fatta att jag snart kommer att få krama om min mami och papi! Självklart ska det bli underbart att krama om lillebrorsan också, kan knappt bärga mig! :D

Johanna

Kommentarer
• Rebecka

Vad kul för dig att träffa din familj! Kan inte vänta tills min familj hälsar på mig... =)

2010-07-21 @ 04:40:04
URL: http://www.kreativarebecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback