Balett

Idag har det varit en vanlig jobbdag med mycket bilkörande. Först blev det att skjutsa E till hans camp. Sen blev det att åka hem med C. Tvättade lite och efter lunch åkte vi till Albany där C hade sin första balettlektion och hon tyckte jättemycket om det. Hon var så söt i sina kläder :)

Vi åkte hem och hämtade sedan upp E på eftermiddagen. Var hemma en liten stund innan det var dags att åka till stället där E tar lektioner i läsning. C och jag åkte hem och vid 17.30 kom min värdpappa hem och jag slutade att jobba.

Imorgon blir det playdate med Hannah och på kvällen blir det Cheesecake Factory för att säga hej då till Jennie som ska åka hem. Tråkigt att hon åker härifrån, men jag är samtidigt glad att hon själv mår bra över sitt beslut. Vi får ses sen i Sverige! :) 

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback