Busy

Igår, Söndag, pratade vi först med mamma, pappa och lillebror på Skype. Det fungerade inte så bra eftersom att de hade ett annat internet. Men vi fick en liten pratstund i alla fall :)

Under dagen åkte vi till Cohoes Falls som är ett vattenfall inte långt härifrån. Var mulet och grått men vi fick inget regn på oss så det var bra. Åkte sedan till Colonie Center för att titta runt och vi åt sedan lunch på The Cheesecake Factory. Först åt vi nachos och sen en varsin cheesecake. Varför har vi inte det i Sverige!?

På kvällen åt vi pizza och orkade inte med lika mycket som jag brukar eftersom jag fortfarande var mätt från lunchen :P Vi tittade sedan på en film, Valentine's Day, och den var bra :) Somnade tidigt, redan innan klockan 22.

Idag har jag jobbat och det gick bra. C är helt tokig i Emelie, haha! Vi åkte till The New York State Museum och avslutade besöket med en tur i karusellen (som alltid). Vi åkte hem för att äta lunch och sen var det dags att hämta upp E. Han hade fiol idag så vi lämnade av honom där och vi tre tjejer åkte hem. Min värdpappa kom hem vid 17.00 ungefär och då var de slut på jobbdagen.

Vi kom hem från ett biobesök för ungefär 1 timme sedan. Vi såg filmen Killers och den var helt okej. Blev lite överdrivet i slutet men en helt okej film. Imorgon blir det jobb igen så jag ska väl sova nu. God natt!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback