Födelsedagsfirande

Har varit en rättså lugn dag idag måste jag säga. E var på Science Camp mellan 9 och 15 så jag och C var själva mesta delen av dagen. Vi var först till lekparken och sen biblioteket. Åkte sedan hem för lunch och sedan hade vi lite "skola". C övade på att skriva A, B, C och D och det går ganska så bra :P Hon har väl inte direkt tålamod till att sitta still och skriva.

På eftermiddagen åkte vi för att hämta upp E och sedan åkte vi hem. Barnen hade lite snack och sen spelade de fotboll. De var väldigt svettiga efter det så de fick ta ett dopp i poolen. Min värdmamma kom hem lite innan 18 och då gick jag upp till mig för att ta en dusch. Fixade iordning mig och åkte sedan till Mathilda för att fira hennes 21-årsdag. Det var väldigt trevligt :) Så tack för att du bjöd mig Mathilda och grattis igen!

Ska alldeles strax gå och sova. Så måste borsta tänderna nu :P

Förövrigt så ska C börja med balett imorgon och hon är väldigt excited, haha!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback