Happy

Pratade nyss med Emma och Therése över Skype! :D Vad jag saknar er tjejer, så himla kul att prata med er. Det får vi snart göra igen. Love you!

På förmiddagen åkte jag till gymmet och svettades. Man mår alltid så bra efter ett träningspass :) Sen så blev jag på ännu bättre humör när jag fick prata med två av mina bästa kompisar hemma i Sverige! Tänk att en sådan liten sak kan göra en så glad.

Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. Jag ska i alla fall städa min garderob och organisera. Tror att jag har en liten mal i min garderob som gör hål i mina kläder :/ Har köpt någon grej som ska hålla de borta, men först måste jag damma ur hela garderoben innan jag kan hänga upp den.

Johanna

Kommentarer
• Maxtomine

Very useful information. Thank you!

2011-11-14 @ 15:39:22
URL: http://maxtomine.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback