Ledig dag

Idag har jag alltså varit ledig eftersom det var Memorial Day här i USA, men i stort sett så var det som en vanlig helgdag :P

Åkte först till Target för att framkalla foton till scrapbooking, både till mig och till barnen. Åkte sedan till Crossgates Mall för att gå på bio. Såg Letters to Juliet och den var bra :) Alla andra hade sett den och jag ville också se den, så jag gick själv. Det är något som jag aldrig skulle göra hemma i Sverige men här känns det helt "naturligt".

Efter bion åkte jag för att hämta upp min framkallade foton och sen åkte jag till The Crossings. Var väldigt varmt så jag låg där ett tag meden tidning och bara njöt av solen!

Nu är jag riktigt trött men jag måste städa upp i mitt rum. Måste damma, plocka iordning och göra rent i badrummet. Inte så kul men Måndagar är min städdag :/

Johanna

Kommentarer
• Emelie

Vad duktig du var som gick själv!!

Är det verkligen bara 10 dagar tills jag kommer? Det låter ju helt otroligt! Can't wait, miss you! (L)

2010-06-01 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback