Lugn kväll

Har varit en bra dag idag. Efter att jag hade hämtat upp C från skolan så åkte vi för att äta glass. Min värdpappa skulle nämligen ta med sig E för att äta glass, så jag ville inte att C skulle bli ledsen över det. Provade en ny sort idag; mintglass med chokladbitar i, mycket god! :)

När vi kom hem badade barnen i poolen men jag stod över idag. Barnen hade barnvakt på kvällen eftersom mina värdföräldrar skulle ut på middag och bio. Jag kände verkligen inte för att vara hemma så jag åkte iväg för en lugn kväll för mig själv.

Åt mat på Burger King medans jag läste en skvallertidning :P Åkte sedan för att leta efter en till bikini men jag hittade ingen plus att jag tappade lusten för att leta. Kom hem vid 21.30 ungefär och barnen låg då och sov :)

Nu ska jag titta på det senaste avsnitten av Bella & Tyra Show!

Johanna

Kommentarer
• Mamma

Hej Gumman! Spar lite glass tills vi kommer Saknar DIG. Puss O Kram Mamma

2010-06-05 @ 11:42:15
• Therese

Väldigt bra val av glass :)

2010-06-05 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback