Mer jobb!

Idag fick jag ta hand om ett extra barn på förmiddagen. Hannah åkte till NYC igår med sin familj och båda hennes värdföräldrar jobbade så ingen kunde passa J. Jag erbjöd mig då att hjälpa till och det gick hur bra som helst. C och J har jätteroligt tillsammans och man ser att de är riktigt bra kompisar. Vi åkte i alla fall till The New York State Museum och var där i 2 timmar. Åkte sedan hem för lunch och sen lekte de prinsessor.

På eftermiddagen hade jag en riktig huvudvärk så jag kände mig inte på topp. C och E badade i poolen men jag hoppade över det idag. Fick en väldigt god middag med grillat kött, mums! Till efterrätt åt vi körsbär. Varför har jag aldrig provat körsbär förut?! Det är ju jättegott!

Imorgon är det Fredag och det ska väldigt skönt med helg! Även fast jag var ledig i Måndags så känns det som att jag har jobbat extra mycket den här veckan. Kanske för att C inte har haft skola, men det har hon imorgon i alla fall :D Ska planera min helg nu, vet inte vad jag ska göra för alla andra har planer.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback