Mycket skratt!

Det är så roligt när Emelie är här, vi har så kul tillsammans. Vaknade vid 8.30 ungefär men låg kvar ett tag innan jag gick upp för att ta en dusch. Efter att Emelie också hade duschat gick vi ner för att äta frukost, vilket var pannkakor med jordgubbar :)

Efter frukosten begav vi oss till Saratoga Springs. Först gick vi igenom parken som fanns där (tog en del kort), sen gick vi mot den lilla shoppinggatan. Det började ösregna så vi gick in i flera affärer för att "ta skydd" :P När vi sedan bestämde oss för att äta lunch så regnade det hur mycket som helst så vi fick lov att springa till närmaste restaurang. Där var det fullt och det skulle ta 20 minuter för oss att få ett bord så i gick till en annan restaurang på andra sidan gatan. Båda åt kycklingsallad med mozzarella, mycket gott!

Det blev sedan dags för glass och det åt vi på Cold Stone. Så himla gott, kommer alltid att äta glass där när jag är i Saraoga. Haha! Jag åt chokladglass med jordnötssmör och chokladbitar i :)

När klockan var 15.30 åkte vi till Marshalls i Clifton Park. Marshalls är en affär där de säljer kända märken av kläder, skor osv. men till ett lägre pris. Emelie köpte ett par skor och en topp och själv köpte jag tre västliknande toppar. Efter Marshalls blev det en tripp till Target där det köptes bland annat en väska, ring, pyjamas mm.

Vi är trötta nu efter den här dagen plus att vi har gjort roliga filmer framför min webbkamera :P Imorgon ska vi prata med mamma, pappa och Andreas över Skype (om de har internet). Sen får vi se vad vi hittar på!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback