Picknick

Jaha, blev inte ledig i 3 timmar idag utan jag fick lov att följa med C på picknicken. Min värdpappa sa att han skulle följa med och sen åka hem för att fortsätta med sitt arbete i trädgården. Vi kom till picknicken och han stannade i 15 minuter innan han åkte iväg. Tyckte att det var tråkigt för Cs skull, men vi njöt av den goda maten och kakorna. Han kom sedan tillbaka efter att han hade insett att han hellre ville umgås med sin dotter än att gräva i trädgården. Synd att han inte kom på det från första början. Men jag fick goda brownies, så jag blev glad efter det :P

På eftermiddagen skjutsade jag E till hans grekiska och sen badade jag och C i poolen. Älskar att bada! :)

Vi har precis kommit hem från middagen som vi idag hade på en restaurang. Åt pasta med stekta grönsaker och spenat, mycket gott! Ska nu gå och duscha och sen blir det att titta på The Hills och The City!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback