She's here!

Nu står min syster och borstar tänderna i mitt badrum, hur underbart är inte det!? Haha :D

Var på Cs skolavslutning idag och det var riktigt kul, hon var så söt i hennes utstyrsel. De hade nämligen kläder som elever som slutar High School och College har :P Flickorna hade rosa och pojkarna blåa. Jag åkte sedan för att hämta upp E (blev försenad pga av avlutningen). Vi åkte hem och hade kul fram tills dess att C och min värdmamma kom hem. Gick ut med båda barnen tills det var dags för mig att åka till flygplatsen.

Jag kan inte beskriva hur nervös jag var, men nervös var jag. Jag stod bara och skaka och när jag sedan såg att planet hade landat blev jag ännu mer skakig :P Det var så skönt att se henne igen! Vi åkte hem och hon fick träffa min värdfamilj. Barnen blev helt tokiga och skulle visa henne allt. Vi åt middag och sedan åkte vi allihop till Dairy Freeze för att äta glass.

Emelie och jag har nu tittat igenom alla bilder och filmer som jag har tagit under de här 4 månaderna. Men nu är det dags för att sova, ska bli skönt för jag är riktigt trött!

Just ja, Emelie hade med sig en massa svenskt godis. Så tack alla där hemma som skickade med henne det :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback