Snart är hon här!

Kan inte beskriva hur glad jag är just nu. Min syster kommer hit imorgon :D Har saknat henne något otroligt under de här 4 månaderna, min bästa vän <3

Idag har jag haft en väldigt bra dag. På förmiddagen var jag och C till biblioteket eftersom städerskan var här. Efter biblioteket åkte vi till Target för att köpa pärlor, men de hade inga :( Vi åkte hem för att äta lunch och sen åkte vi för att hämta upp E från skolan. Vi bestämde att vi skulle ha ett kungligt party så vi gjorde papperskronor som vi satte på huvudet och gjorde oss fina. E ritade världens coolaste bild på en betjänt som hette Bob, Bob the butler haha! (Lägger upp bilder!) Så under hela eftermiddagen dansade vi och hade kul :)

Mina värdföräldrar var bortbjudna ikväll så jag passade barnen. De somnar så snabbt när föräldrarna är borta och det känns så bra att jag får de i säng lättare än mina värdföräldrar :P Men barnen är väl mer exalterade över de än med mig.

Har precis städat mitt badrum så att det är rent och fräscht. Imorgon blir det en rolig dag. Umgås med C på förmiddagen, skjutsa henne till skolan, gå på hennes avslutning och sedan hämta upp Emelie. I can't wait!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback