Syster på besök


Allt som Emelie hade med sig till mig :)


Vi besökte Saratoga Springs :)


Emelie var självklart också med!


Karusellen var stängd :(


Så vi tog kort med hästen istället :P


Jag med :P


Jag älskar Cold Stone!


Cohoes Falls


Cohoes Falls


Systrar vid Cohoes Falls


Vem blir sugen? :)


Flera kvällar blev det kortspel på Starbucks


The Egg + jag i downtown Albany


Hihi


Vi hamnade sedan i New York City!


Kakmonstret


Älskar dig min kära syster. Du är min bästa vän!
Hoppas du kommer på besök snart igen :)

Johanna

Kommentarer
• sigrid

Ni verkar ha haft det jättmysigt :)



Ha, du har ju nästan varit 1/3 av din tid i usa nu.. Sjukt vad tiden har runnit i väg :)

2010-07-01 @ 08:56:09
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback