Tiden går fort

Har jag verkligen varit borta i 4 månader!? Ja, det verkar så :P

Jobbet har varit som vanligt. C är hemma hela dagarna eftersom hon har sommarlov. E slutar inte förens den 23 juni. Min värdmamma håller på och letar för fullt efter aktiviteter för barnen att göra under sommaren. Vilket jag tycker är jättebra, kommer att bli väldigt långa dagar annars.

De senaste kvällarna har jag och Emelie varit till Starbucks och till Crossgates Mall. Alltid skönt att komma ut ur huset efter en jobbdag.

Ikväll ska jag laga middagen, vet inte vad jag ska göra än så vi får se vad det blir. Något enkelt i alla fall :P Jag och Emelie åker till Crossgates Mall ikväll också eftersom Emelie behöver en outfit till ett bröllop som hon ska gå på här i USA efter att hon har varit här.

Nej nu ska jag byta lakan i barnens sängar och förhoppningsvis så håller sig regnet borta så att vi kan åka in till Albany och ta lite turistfoton :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback