Tisdag

En rolig sak...min värdpappa är ledig hela veckan, haha! (eller inte). Har absolut inget emot min värdpappa, det är bara det att C alltid ska hänga efter honom och jag känner att jag lika gärna kan åka och shoppa eller nåt :P Men 3 dagar till, så det är bara att kämpa på!

C skulle egentligen ha haft picknick idag med skolan men det regnade så den blir imorgon istället. En bra sak med att min värdpappa är hemma är att han ska följa med henne dit ;) Blir då ledig i 3 timmar!

Idag har jag och C läst böcker och målat naglarna :P När E kom hem målade de ett tag och sen fick de se på tv. Så det var en rättså lugn dag måste jag säga.

Kom hem från gymmet för 1 timme sen så jag har precis duschat. Ska alldeles strax gå och sova, men först lite skvallerläsning!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback