Tvätt

Oj vad jag har tvättat den här förmiddagen, haha :P Men nu är min och barnens tvättkorgar tomma!

Min värdmamma åkte tidigare till jobbet idag så jag fick skjutsa E till skolan, men det gick ju hur bra som helst. C är i skolan också så jag är ledig nu fram tills 14.30 då jag ska vara på Es skola. Sen åker vi och hämtar upp C och sen är det fiollektion som gäller. Vet inte hur många lektioner han har kvar.

Ikväll har jag Au Pair-möte så Hannah kommer och hämtar upp mig vid 19.00. Tycker inte om mötena, men som tur är så går tiden fort där :P

På Fredag kommer Emelie hit och jag kommer att dö! Förstå vad nervös jag kommer att vara när jag ska stå och vänta på henne. Men det kommer att bli grymt kul att ha henne här :D

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback