Ändrade planer

Det blev inget möte med min LCC, hon hade tydligen köpt en ny bil så hon skulle åka och hämta den idag. Vi ska ha mötet imorgon istället.

Vägen till Es fiollektion var väldigt enkel. Det är i princip bara rakt på hela vägen :P Men man måste hålla utkik sen när man ska svänga av den stora vägen som man kommer på, men annars så var det riktigt lätt. Nu ska jag bara lära mig vägen till skolan där de läser grekiska och där C ska ha sin musikklass :P Sen kan jag alla vägar till barnens skolor och aktiviteter. I sommar kommer det blir mer eftersom barnen då kommer att spela fotboll, men det tar jag då :P

Annars har dagen varit bra, men stressig. Det är lite tajt med tiden på måndagar eftersom vi måste lämna huset vid 15.15 för att vi ska komma i tid till fiollektionen och C slutar skolan vid 15.00. Så jag kommer att få packa med mig fiolen och lite snacks till barnen så får vi åka direkt till fiolen istället för att åka hem (som vi gjorde idag).

Jag ska egentligen laga middag på tisdagar men min värdmamma fyller år imorgon så då ska min värdpappa laga middagen. Jag fixade en present till henne hemma i Sverige för jag ville inte gå runt och fundera här på vad jag skulle köpa. Hon kommer att få en liten bok om Sverige :) Visste inte vad jag skulle köpa, så jag tänkte att den boken var bra eftersom vi inte har känt varandra speciellt länge och hon vill förhoppningsvis lära sig mer om Sverige. Så jag tycker att den boken blir perfekt som present :)

Jag har redan bestämt mig för vad jag ska göra i helgen :P Jag ska till det största shoppingcentret "Crossgates Mall" och shoppa loss. Ska också besöka affärerna som alla pratar om (i alla fall Au Pairer) Target och Wal Mart. Är jättesugen på att börja med min scrapbooking så jag ska kika på material till det :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback