Chokladbollar & bio

Vilken underbar dag den här Fredagen har varit! Barnen har varit på sitt bästa humör vilket gör mig glad och solen har skinit hela dagen! Det har varit sommarvärme här idag :) C tackade till och med för lunchen innan hon frågade om hon kunde gå från bordet. Mina värdföräldrar blev helt ställda när jag berättade det, haha!

På eftermiddagen när jag hade hämtat upp barnen från skolan så gjorde vi chokladbollar. Barnen älskade de men jag var lite besviken :P Vi hade strössel på de och strösslet här är inte att rekommendera. Det var alldeles mjukt och det gjorde så att de inte smakade bra. Annars så smakade de gott! Vi var sedan ute resten av dagen fram tills mina värdföräldrar och barnvakten kom hit. Då kunde jag gå in och fixa iordning mig.

Hannah kommer snart och hämtar upp mig. Vi ska först äta middag och sen ska vi möta upp Tanja för att gå på bio :) Ska bli kul att komma ut ikväll, behöver verkligen det! Imorgon ska jag försöka att sova ut, något jag också behöver :P

Nu ska jag gå och fixa lite innan Hannah kommer!



Redo för middag & bio :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback