Funny face

Det är så underbart med vår. Jag älskar våren! Jag och C var ute på förmiddagen och det var riktigt varmt i solen. Ville vara ute hela dagen och bara sitta på en stol i solen, men självklart ville C gå in efter ungefär 1 timme :P Hon behövde vila sa hon för att hon hade ont i benet. När vi kom in sprang hon upp på sitt rum så jag tror inte att det var något fel på hennes ben, haha :P

Vid 12.30 åkte vi iväg för Cs musikklass. Vi var tidiga så jag tog fram kameran och vi tog lite roliga bilder i bilen. Därför har jag den rubriken som jag har. Jag säger till C att vi ska göra funny face och då gör hon en rolig grimas. Riktigt roliga bilder blev det! Vi var där i 1 timme och sen åkte vi direkt för att hämta upp E.

Åkte hem och var hemma i 40 minuter ungefär sen var det dags att åka iväg igen. Den här gången till kyrkan där de läser grekiska. Förra tisdagen åkte jag fel, men idag fick C gå på sin grekiska :) Hade nämligen GPSen idag, vilket är till en stor hjälp.

Jag och E åkte hem och han åkte sedan iväg på hans klasskompis födelsedagskalas, så jag slutade vid 17 då min värdpappa kom hem för att skjutsa E till kalaset. Min värdmamma och C kom precis hem så vi ska snart äta middag. Det blir bara vi tre eftersom E och min värdpappa skulle äta pizza på kalaset.

Ikväll blir det att ta det lugnt. Imorgon kväll ska jag nog träffa en annan svensk Au Pair, Mathilda :) Hoppas att vi kan ses för jag behöver träffa andra än min värdfamilj :P Mina värdföräldrar vill verkligen att jag ska få komma ut ur huset och träffa andra Au Pairer. På fredag ska jag på bio med några av tjejerna i området, ska bli kul!

Nu ska jag ner till köket och hjälpa min värdmamma. Lägger upp lite vårbilder senare ikväll.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback