HELG

Nu har jag officiellt fått helg, eller egentligen för nästan 1 timme sedan då min värdmamma kom hem. Barnen sitter och tittar på tv vilket de väldigt sällan gör. Man får knappt kontakt med dem :P Min värdmamma håller på med maten.

Har inte fått någon ny information om bion ikväll, hoppas att det blir av. Tycker inte om när saker blir bestämda på så kort varsel. Vill helst ha allt bestämt den dagen som man ska göra något. Jag antar att vi kommer att gå på den som börjar vid 22.00 och vi skulle träffas på Starbucks innan, men vi får se hur det blir.

Dagen har i alla fall varit bra om man tänker på hur barnen har varit. Så mycket bättre än igår så det var skönt! Jag har riktigt roligt med de och jag tror att de har roligt med mig också :)

Saknar er där hemma! Vi pratar på Skype på Söndag :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback