Jag hittade dit!

Jippi! Vi kom fram till kyrkan där barnen läser grekiska :D Men vi åkte en helt annan väg än vad min värdmamma hade visat mig (följde bara GPSen hela vägen). På hemvägen åkte vi dock "den rätta" vägen. Får nog försöka ta mig dit i helgen så att jag vet, så att jag inte behöver använda GPSen.

Vi har precis ätit middag. Min värdpappa gjorde omelett med skinka och ost i. Imorgon ska jag laga middag, tänkte göra köttbullar :) Hoppas det blir succé! Imorgon ska jag och C också följa med Hannah och hennes ena värdbarn till ett museum som C älskar, The New York State Museum. Så det ska bli kul att göra något utanför huset, plus att då känns inte dagen så lång eftersom C inte har någon skola imorgon.

Dagarna går ändå ganska så snabbt här. Tror att det är för att jag kör så mycket bil :P Skjutsa hit och skjutsa dit. Känner att jag kommer in i det här jobbet mer och mer, men jag behöver ändå få det till en rutin. Har "lärt mig" hur jag ska tanka bilen, så då kan jag göra det utan några problem :)

Mamma och pappa, jag ska inte åka iväg i helgen så vi kan skypa! Samma tid och dag som förra gången :)

Johanna

Kommentarer
• Marieke

Du har en jättebra blogg :)

Jag undrar bara hur långa dagar du har? fick nyss en match där ja skulle jobba till 8-18 varje dag typ, tycker de lät väldigt mycket.. Kollar nu runt lite hur sent och hur många timmar folk jobbar per dag.. tack /marieke

2010-03-04 @ 14:19:25
• Marie Lundgren

Du klarar det mesta.Klart vi ska skypa i helgen,längtar att få se dig igen.

Kram Mamma

2010-03-04 @ 14:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback