Lilla Sjöjungfrun

Har varit en riktigt bra dag idag :) Nu har jag varit borta i 3 veckor, helt sjukt vad tiden har gått fort! Men jag gillar livet som Au Pair. Det blir bara bätte och bättre för jag lär mig att hitta mer och har kommit min värdfamilj mycket närmare.

Imorse var jag och C på teater, trodde att det var bio men det var det inte. Vi såg Lilla Sjöjungfrun och den var faktiskt bra :) Teatern, Proctors, var jättefin, haha! Så det var kul att göra något annat än att bara vara hemma. Vi kom hem vid 12.15 ungefär och jag var så himla hungrig så det blev att göra iordning lunch. Vi lekte sedan lite innan vi åkte och hämtade upp E från skolan. Vi var hemma i kanske 20 minuter innan det var dags att åka till fiollektionen. Jag hittade dit utan GPS :D Känner mig så bra när jag hittar!

Vi var tidiga så vi sprang runt lite och jagade varandra. Eller C och E jagade mig, haha :P När min värdmamma kom dit åkte jag och C hem igen. Hon ville dock inte åka hem så min värdmamma fick lov att bära henne till bilen. Vi har inte gjort så mycket mer idag, men det var skönt att inte göra något speciellt heller.

Snart är det middag och sen ska jag bara slappa. Ska kolla på ett avsnitt av Gossip Girl :) Hittade några avsnitt på internet, men vill se resten också. Plus att jag vill se Grey's Anatomy. Får se om jag hittar på det. Ska kolla öppettiderna för Target och planera när jag ska åka dit, sen ska jag också hitta på ett gym :) Känner att jag behöver börja träna, var ett tag sen nu. Sen är det skönt att göra något utanför huset.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback