Lite mer shopping

Blev en tur till Crossgates Mall och Target idag. Visste inte vad jag skulle göra så jag åkte och spenderade lite pengar ;) Hittade 3 tröjor/t-shirts, så nu klarar jag mig ett tag. Man blir ganska så trött för shoppingcentret är nämligen så stort, haha! Men det kan nog inte ersätta gymmet.

När jag kom hem så berättade min värdpappa vad vi skulle äta och sen så frågade han om jag skulle äta med de, men jag trodde att han sa om jag visste var det var/om  jag hade provat det och då sa jag: "Nej, inte soppan" Så då sa han: "Okej, men du äter pizza med oss?" Haha, vad pinsamt :P Så nu ska jag bara äta pizza och ingen soppa. Men men, är ändå inte så mycket för soppa men ändå pinsamt :P

Ikväll ska jag läsa min nyinköpta Cosmopolitan och kanske också boken som jag hade med mig från Sverige. Imorgon blir det jobb igen, men jag gillar det!

Johanna

Kommentarer
• Christine

ohh va jag saknar usa :-( Trivs du fortfarande som Au Pair?

2010-03-15 @ 12:17:26
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/
• Emma

Hej!

Jag har några frågor till dig som är au pair. Jag ska själv åka sommaren 2012. Så jag skulle uppskatta svar:)



1. Vad är det bästa med att vara au pair?

2.Om du hade kunnat ändra på något, vad skulle det vara?

3. Hur ser en vanlig dag ut för dig?

4. Tycker du att jag gör rätt i att åka?



KRAM

2010-03-15 @ 16:12:17
URL: http://emmaarasmussen.blogg.se/
• Emelie from Sweden

Hej!

Jag vill bara tacka så himla mycket för en suverän blogg! Har setat och kollat igenom nästan allt du skrivit om alla förberedelser och allt, jättebra saker att veta. Jag planerar nämligen att åka iväg som au pair i september 2011 (dock är det ett tag kvar, och jag längtar redan som en tok..) Men aa, jag ville bara att du skulle veta att din blogg verkligen är till stor hjälp! Så fortsätt skriv för sjuttsingen :D

En liten fråga bara, när ungefär rekomenderar du att jag börjar med ansökningsprocessen om jag ska åka iväg september 2011? Du får gärna svara till min hotmail. Åter tack för en super blogg! Take care.



Kram / Emelie

2010-03-15 @ 21:21:31
• Marieke

Jag står på din aupair lista förblivande aupairer (marieke) jag har nu skaffat en blogg www.maarieke.blogg.se

2010-03-15 @ 23:30:05
• Christine

sv; Ja, ohh va sugen jag blir på att åka igen! :-(

2010-03-16 @ 08:01:09
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/
• Christine

(Jag har inte varit Au Pair förut men jag har funderat på det och nu funderar jag på det igen)

2010-03-16 @ 08:01:48
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback