Lugn Söndag

Har haft en väldigt bra dag idag med lite solsken, shopping och pizza :P Har haft en riktig slapp helg, men behövde nog det för nästa vecka blir det mycket att göra. Vi ska nämligen börja packa för på Fredag är det sista dagen i det här huset! Ska bli himla skönt, men jag tror att jag kommer att vara helt slut i slutet på nästa vecka :P Barnens leksaker ska nämligen packas ner i lådor, så jag kommer att få vara väldigt kreativ när det kommer till att hitta på aktiviteter till barnen. Vad ska de leka med liksom? Det ska också regna i veckan, så då kommer vi nog inte att vara ute vilket betyder att vi kommer att sitta inne :P

Ska gå och lägga mig tidigt för jag vet hur jag kände mig förra Måndagen. Var helt slut och ville inte alls gå upp på morgonen. Annars är Måndagar väldigt lätta! Så det är bra :)

Inte så mycket nytt, men alltid något! Jag vet att min familj läser min blogg, men vilka är ni andra? Berätta!

Johanna

Kommentarer
• Jonna

Hej Johanna!

Jag har följt din blogg ett bra tag nu. Jag själv kom till USA för tre veckor sedan imorgon. :)

KGillar din blogg, fortsätt så!

2010-03-22 @ 04:38:49
URL: http://jerseeygirl.blogg.se/
• Josefine

Hej! Jag kommer inte ihåg hur jag hittade din blogg, men det gjorde jag och jag fastnade för den! När jag tar studenten nästa år planerar jag att åka som aupair och därför följer jag massa olika aupairbloggar. :)

Ha det bra!

2010-03-22 @ 11:16:43
• Sofia

Jag läser din blogg också. :)

2010-03-22 @ 12:43:21
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
• malin - blivande au pair

I do! :D

2010-03-22 @ 17:54:02
URL: http://wakoo.blogg.se/
• Maria

Hej hej!

Jag hittade din blogg när jag klickade runt som en galning för att läsa på au pair livet. Funderar själv starkt på att åka till sommaren/hösten. Verkligen roligt att följa dig och din vardag! Hur har det gått hittills med hemlängtan och sådär? Hur kom det sig att du bestämde dig för att åka? Har du alltid vetat att du ville åka som au pair? Vore kul att höra lite "bakgrundsinformation", haha :)

2010-03-22 @ 20:37:25
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
• Caroline

Jag hittade din blogg av en slump och tycker den är jätteintressant :). Jag har alltid tyckt att det skulle vara roligt att åka iväg, men det har aldrig blivit av. Så fortsätt skriv!

2010-03-23 @ 13:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback