Melodifestivalfinal!

Försöker att titta på Melodifestivalfinalen men svtplay hackar något grymt mycket. Riktigt irriterande! Så jag lyssnar bara :P

Har varit på Target idag! De hade väldigt mycket saker där och allt från kläder till mat och elektronik. Tyckte om den affären och jag kan också framkalla bilder där, så det är bra :) Det ligger bara 5 minuter från mig ungefär. Efter det åkte jag till Colonie Center för att titta på ramar till mina foton som jag tog med mig hemifrån. Hade hört att en affär som heter Christmas Tree Shop skulle ha mycket ramar och det hade de :) Köpte 3 svarta ramar som jag tror kommer att bli riktigt bra!

Min värdfamilj kom hem för 1 timme sedan och jag fick en jättefin sjal :) Blev riktigt glad och överraskad! De är så snälla! Känner mig verkligen som en i familjen :)

Män som hatar kvinnor (eller The girl with the dragon tattoo, som den heter här) ska komma på bio här! Den har premiär nästa fredag, måste berätta det för min värdpappa för han har läst böckerna och tyckte att de var bra. Den kommer att vara på svenska med engelsk text, perfekt!

En annan sak som jag har upptäckt är att det finns en sida på internet där man kan beställa svenskt godis! :D Man väljer vilket godis man vill ha och sen skickar de det i en låda. Vågar man testa?

Mamma och pappa, jag loggar in på Skype vid 10 imorgon som vanligt :)

Johanna

Kommentarer
• Mathilda

Vart kan man köpa godis? :)



Såå coolt med filmen ju! Vill se den igen bara för att :)

2010-03-15 @ 03:22:58
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback