Mörbultad? Ja!

Det har varit en riktigt vild eftermiddag! När vi kom hem lekte vi spioner igen :P Men barnen tycker att det är riktigt kul. Jag satt ner på golvet och min leksakspistol låg på golvet framför mig och då kommer E och hoppar upp på ryggen på mig så att jag ramlar framåt och sätter handen på pistolen. Usch vad ont det gjorde! Sen tog C upp pistolen och skulle lägga den åt sidan och då slog hon den i mitt huvud :P Då slutade vi att leka spioner eftersom jag var skadad.

E ville då låtsas att han var en tiger och att han var sjuk. Jag skulle vara doktorn och C ägaren till tigern. Det här kommer att bli lite svårt att förklara men jag satt ner med böjda ben och E låg med sitt huvud under mina ben. Sen skulle han låtsas att bita mig och han gjorde det i luften men då kom C och tryckte ner mitt ben så att han bet mig på riktigt, haha! Så jag har varit lite av ett offer idag :P

Efter det kom jag på idén att vi skulle filma med min digitalkamera och de älskar att vara med på bild så det ville de göra. Vi gjorde en riktigt rolig film och de var jätteivriga när min värdmamma kom hem för de ville visa den för henne :P Hon tyckte också att den var rolig. Jag trivs verkligen i mina värdbarns sällskap och jag tror att de trivs med mig :) Det känns så!

Visade bilder på min systers katter för C idag och hon tyckte att de var jättesöta. Hon frågade hela tiden om de använde klorna och om de var arga eller snälla :P Vi har precis ätit middag; lax med potatismos och broccoli, riktigt gott! Min värdpappa jobbade sent idag, det var nämligen ett barn som hade svalt glas så han var tvungen att opereras. Riktigt otäckt!

Imorgon ska vi kolla på en dansuppvisning på universitetet där min värdmamma jobbar. Efter det ska vi till ett Italienskt bageri och äta något gott :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback