Polisstation

Var riktigt trött imorse, men var tvungen att gå upp. Åt havregrynsgröt med lingonsylt till frukost som vanligt :) Mina värdföräldrar att packat flera kartonger kvällen före så det var ganska så tomt i lådorna i köket.

Jag och C packade hennes leksaker i kartonger på förmiddagen. Hon var jätteduktig och hjälpte mig med att städa upp alla hennes saker. Som tur var så hade hon inte överdrivet med leksaker utan allt fick plats i en låda. Sen packade vi lekrummet i två kartonger. Efter lunch åkte vi till polisstationen som  vi skulle besöka med Cs skola. Tog ca 5 minuter att köra dit från där vi bor, så det var inte krångligt att hitta. Så nu har jag varit på en amerikansk polisstation ;)

Efter besöket på polisstationen skjutsade jag C till skolan och åkte för att hämta upp E. Vi åkte sedan tillbaka till Cs skola för att hämta upp henne. Min värdmamma hade ringt tidigare under dagen och sagt att E inte behövde gå på sin grekiska eftersom det inte var någon som kunde hämta upp honom. Så vi packade ihop lite av hans leksaker på eftermiddagen. Vid 16.00 gick vi ut och lekte. Det bor en annan pojke på gatan som E och C leker med så jag satt mest och tittade på när de lekte. Men jag fick sedan vara med och vi spelade då lite fotboll och sen lekte vi jaga. Jag och E var ute fram tills 18.30 då det var dags för middag, C gick in när min värdmamma kom hem.

Nu ska barnen gå och sova, så de borstar tänderna och gör sig redo för sängen. Mina värdföräldrar ska åka till huset för att städa upp det och jag sa att det var okej att jag stannade hemma.

Min värdmamma hade pratat med sin mamma (barnens mormor) om att jag och barnen ska åka till de i Boston och vara där hela veckan. Så efter påskhelgen ska jag och barnen åka dit och jag får då besöka både Boston och Cambridge :) Längtar!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback