Regn

Vaknade tidigt idag också, förstår inte varför jag inte kan sova i alla fall till 9.00 på morgonen. Vaknade vid 7.20 och var riktigt pigg, inga barn väckte mig.

Idag regnar det, men det är bra för då försvinner snön plus att min bil blir ren haha! Får se vad jag ska hitta på idag. Egentligen skulle jag vilja flytta idag, mitt rum ser ut som ett bombnedslag och jag känner att det är lite onödigt att organisera upp mitt rum, men det är något som jag hemskt gärna vill göra. Längtar efter att få ha ett skrivbord (mer förvaring plus att jag slipper få ont i ryggen av att sitta vid datorn) och eget badrum. Det funkar att dela med barnen, men det känns bättre att inte behöva smyga ut på kvällen för att gå in i badrummet eller när man kommer hem sent på kvällen. Sen är det också skönt att kunna fixa till sig så att man ser någorlunda fräsch ut innan man säger god morgon till värdfamiljen :P

Igår träffade jag några tjejer på Starbucks: Hannah, Tanja, Silke och Lisa. Alla förutom Tanja kommer från Tyskland och Tanja kommer från Österrike :P Så de kan ju alla prata tyska med varandra (inte för att de gör det). Men det var trevligt att komma ut och träffa de :) Vi hade planerat att vi skulle på bio men vi struntade i det. Vi satt och pratade istället, vilket var väldigt trevligt!

Nu är familjen i full gång med att klä på sig och så :P Jag känner inte riktigt för att gå upp från sängen än, så jag sitter kvar här ett litet tag till :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback