Regnig & kall Måndag

Idag har det varit riktigt ruggigt väder, kallt, blåsigt och regnigt. Lite tråkigt eftersom det inte är lika kul att vara ute och göra något. Alla var väldigt trötta imorse, kändes att det var Måndag :P

Innan jag skjutsade C till skolan läste vi lite böcker och tog det lugnt. När jag kom hem tog jag en varm dusch, vilket jag behövde. Var riktigt skönt! Åkte sedan iväg för att hämta upp barnen i skolan. Tog med mig lite snack för de att äta på vägen till fiollektionen, vi hinner nämligen inte åka hem emellan så de får sitt snack i bilen. Jag och C åkte sedan hem och här hemma tog vi lite bilder med min kamera. Haha, det är riktigt kul! Min värdmamma och E kom sedan hem vid 17.15 och då slutade jag.

Ikväll är det Au Pair-möte hos min LCC. Vi ska fira allas födelsedagar, så vi får se hur det blir :P Ska köra dit, men får sällskap av Hannah :) Tur är väl det för jag hittar inte dit själv.

Har varit i USA i 1 månad idag! Känns konstigt för tiden har gått så fort. Så nu är jag inne på min 2:a månad :D

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback