Remember Me

Bion igår var riktigt bra! Om den kommer till Sverige gå och se den :) Speciellt om du är ett fan av Robert Pattinson, haha! Biosalongerna här är så mycket bättre än hemma i Sverige. Filmduken är dubbelt så stor och stolarna är hur sköna som helst, man kan gunga med ryggstödet haha! Sen har de mugghållare (såklart!).

Innan bion var jag och Hannah ute och åt. Vi var till ett diner som hette Gateway. Jag åt quesadillas med kyckling i, vet inte vad det heter på svenska dock :P Men det var riktigt gott! Efter det mötte vi upp Tanja (från Österrike) och Lauren (från Frankrike) för att gå på bion. Vi såg filmen Remember Me och ja som jag skrev i början, den var riktigt bra!

Idag ska jag vara ute så mycket som möjligt. Det är väldigt fint väder ute idag :) Min värdmamma sa att jag kunde åka till parken (där lekparken är) och ta en promenad där borta. Tror verkligen att jag ska göra det, skulle vara väldigt skönt! Ta en promenad i solen med musik i öronen :) Ikväll ska jag hem till Tanja på middag, ska bli kul :) Får då träffa lite andra Au Pairer som jag inte har träffat förut.


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback