Sjukling

Nej, jag är inte sjuk utan det är C som är krasslig. Hon nös hela dagen igår och imorse vaknade hon upp och var riktigt förkyld. Jag vill inte bli smittad! Så jag försöker att hålla mig undan och tvätta händerna ofta.

Hon ligger just nu i sin säng och vilar (läs leker), haha, har sagt till henne flera gånger att blunda och försöka somna men hon vill inte. Hon springer i alla fall inte runt, vilket är bra! Igår kväll var hon dock riktigt duktig och somnade nästan direkt. Mina värdföräldrar var inte hemma på kvällen så jag var ensam med barnen, men det gick hur bra som helst. Imorse berättade min värdmamma att de hade städat ur hela mitt rum igår kväll. Så nu är det bara att flytta in :)

Har packat ihop nästan alla mina saker. Känns nästan som att jag ska åka hem :P Men ska bara förflytta mig 5 minuter bort ungefär. Redan nu har jag svårt att få plats med alla saker. Hur ska det då gå när jag ska hem!? Fast det är klart, min vinterjacka tar upp nästan halva väskan ;) Den får jag ha på mig när jag åker hem. Men det är över 10 månader tills dess, så inte tänka på det nu!

Ska åka och hämta upp E från skolan om ca 2 timmar. Vi packar nog resten av hans rum idag. Vi kan inte vara ute och leka eftersom C behöver vila, och E får inte vara ute själv (gäller bara nu när de bor här, i det andra huset kör det inga bilar direkt utanför huset). Så då kan de vara ute och leka själva.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback