Skype & shopping

Till frukost fick jag bagels och scrambled eggs, det gillar jag! Mycket gott :)

På förmiddagen pratade jag med min familj på skype, och den här gången var min syster med också :) Alltid lika kul att prata med dem. Saknar de, men jag har det superbra här samtidigt! Vi pratade i ungefär 2 timmar, haha!

Har precis kommit hem från Crossgates Mall. Det är det största shoppingcentret här och det tog ett tag att gå igenom det :P Hittade en t-shirt på min favoritbutik Forever 21 och två par tygskor från H&M, ett par vita och ett par svarta. Köpte också foundation, hårborttagningsspray, handkräm och nagellackborttagningsmedel (vilket långt ord, haha). Efter ca 2 timmar i shoppingcentret åkte jag över till Wal Mart som ligger på andra sidan gatan om Crossgates Mall. Jag var himla trött så gick inte igenom hela affären, men vad mycket grejer de hade! En rolig sak som jag upptäckte var att de hade en speciell rulltrappa för matvagnarna, haha. Så man lät matvagnen åka upp i en rulltrappa och man själv åkte i en vanlig bredvid :P Det tyckte jag var typiskt amerikanskt ;)

Är riktigt stolt över mig själv att jag både hittade dit och hem! Nu ska jag städa upp lite i mitt rum och vila tills vi ska äta middag. Ska lägga upp bilder på min shopping också :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback