Smoothie

Vaknade riktigt tidigt idag. På vardagarna är jag jättetrött vid 7.00 men idag var jag pigg, konstigt. Plus att det blir så himla ljust inne i mitt rum vilket jag inte är van vid annars.

Allt med bankkontot är fixat, men jag har inte fått den här veckans lön. Har inte gjort av med så mycket pengar ändå :P

Till frukost fick jag idag en smoothie vilket var riktigt gott. Min värdfamilj äter väldigt nyttig mat så det är jättebra! Sen så gör de väldigt god mat också. De tyckte om min receptbok som jag hade gjort och kunde knappt vänta på att få smaka de olika rätterna. Nu har jag precis duschat och ska strax sminka mig lite och så. Familjen är vid huset så jag är ensam hemma. Behöver tystnaden! Det är riktigt skönt att vara själv ibland och inte alltid höra barnen skratta och springa runt. Jag älskar att umgås med de, men ibland vill man vara för sig själv.

Om ett par timmar ska vi iväg till Union College, där min värdmamma jobbar, och titta på dansuppvisningen. Ska bli riktigt kul och jag har laddat batteriet till kameran så ni får se lite bilder :) Det verkar som att jag kan lägga ut bilder på familjen här på bloggen för igår när jag och barnen hade gjort våra filmer så sa min värdmamma att "Nu får vi kolla in bloggen för att se filmerna". Skulle vara kul att visa er, speciellt en film som vi gjorde :P

Uppdaterar mer ikväll!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback