Snabb uppdatering

Nu (eller imorgon egentligen) har jag varit borta i 3 veckor. Tiden har gått så himla snabbt! Imorgon börjar min 4:e vecka och sen har jag varit borta i 1 månad! ;P

Fick pizza till middag :) Väldigt gott! All mat som jag får här är god, så jag behöver inte gå hungrig.

Min värdpappa skulle också fixa så att de för över pengar automatiskt till mig varje vecka, men på något konstigt sätt så gick det inte. Han skulle försöka fixa så att det skulle gå. Så fick en check som jag ska lösa in på banken.

Imorgon ska jag och C på bio med hennes skola. Vi ska se Lilla Sjöjungfrun. Så hon har ingen vanlig skola på eftermiddagen, får se vad vi hittar på då :)

Nu ska jag snart sova, är riktigt trött!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback